Nederland AAN TAFEL!

Nederland AAN TAFEL!

Stichting AAN TAFEL! is voortvarend van start gegaan met als doel de polarisatie te stoppen en de kloof tussen stad en platteland te dichten. In slechts enkele maanden heeft AAN TAFEL! miljoenen Nederlanders bereikt via een mix van communicatiekanalen: online, beursdeelnames (w.o. Grüne Woche in Berlijn) en pakkende radiocommercials.

"De AAN TAFEL! lancering op 8 maart jl. in De Zwarte Silo in Deventer was overweldigend en dan te bedenken dat dit nog maar het begin is. Inmiddels zijn er 8 AAN TAFEL! gesprekken gefaciliteerd en gepubliceerd en de eerste landelijke TROTS&ZIEN commercials zijn in de maak! De nieuwe regeringscoalitie hanteert 'Hoop, Lef en Trots' als titel van haar programma. AAN TAFEL! maakt een einde aan de deug- en klaagterreur. Nederland heeft veel om trots op te zijn; voedselmakers moeten het echter wel laten zien in de publieke media!", aldus de initiatiefnemers.

Ben jij als leverancier, verwerker of branche-/producentenorganisatie trots op de voedselmakers in Nederland en wil je jouw innovatie/oplossing laten ZIEN aan Nederlandse consumenten, scholen, media, beleidsmakers, politici, boeren, tuinders en vissers? Stichting AAN TAFEL! biedt hét podium om jouw voedselinnovatie(s) met impact onder de aandacht te brengen. "We doen dit met de productie van TROTS&ZIEN documentaires en commercials, die een miljoenenpubliek bereiken door de inzet van een mix van online kanalen (bronzen sponsorpakket). Uitbreiding van dit sponsorpakket met radio en TV behoort eveneens tot de mogelijkheden met respectievelijk een zilveren en gouden sponsorpakket."

Lees hier meer

Bron:

Deel artikel