'Groeien door verbetering'

'Groeien door verbetering'

Er zijn veel ontwikkelingen bij Amigo Plant die het bedrijf op de Trade Fair met klanten wil delen. Zo is er een nieuwe huisstijl met de bekende sombrero in moderne, aardse kleuren. Maar ook is er een duidelijke visie: ”Het gaat bij Amigo Plant niet om meer, maar om beter.”

De wil om te verbeteren heeft bij Amigo Plant veel in beweging gezet met verrassend positieve resultaten. Zo zijn er vanuit de veredelingstak vele nieuwe soorten ontwikkeld met sterk verbeterende eigenschappen. De brands die daar omheen zijn ontwikkeld staan voor betrouwbaarheid en kwaliteit, oftewel voor een vlotte omloopsnelheid en tevreden consumenten. "Op de Trade Fair presenteren we de nieuwe brands in de nieuwe huisstijl. Zo kunt u kennismaken met Rosetta, Safari, Tarantula en Piccomini. Rosetta is een lijn met nieuwe, sterke Echeveria soorten met een mooi kleurenpalet. Safari omvat een verzameling van nieuwe en verrassende Aloë en Haworthia soorten. Tarantula is een Crassula met indrukwekkende schoonheid. En Piccomini is een collectie van mooie sterke succulenten in een 6 cm pot. Verder laten we in een Sneak peek een klein beetje toekomst zien en natuurlijk de kerstlijnen voor 2022. Wij verwelkomen u graag om samen met u plannen te maken, over hoe we de nieuwe brands bij u en bij uw klanten kunnen implementeren.”

Bron:

Deel artikel