Geheim van de Efteling onthult bij Sion

Geheim van de Efteling onthult bij Sion

Op maandagavond 6 november organiseerde Sion Young Plants traditiegetrouw voor aanvang van de Trade Fair, een netwerkborrel voor haar klanten. Het event, onder de noemer “Magisch Sion Café” had een sprookjesachtig thema. De gasten werden geïnspireerd door de boeiende lezing van Olaf Vugts, voormalig creatief directeur van de Efteling. Tijdens de lezing ‘Imagineering’ onthulde Olaf het geheim van creëren, door te kijken door de ogen van je doelgroep. Daarna zorgde Sion Young Plants voor een fijne netwerkborrel met culinaire hoogstandjes en verfijnde drankjes.

Als onder meer park-, marketing- en creatief directeur heeft Olaf Vugts meer dan 32 jaar ervaring bij de Efteling. Het themapark slaagt er al jaren in om uit te blinken in klantvriendelijkheid en heeft dit jaar de Fonk-Award gewonnen, als meest klantvriendelijkste bedrijf van 2023. Tijdens de lezing ‘Imagineering’ onthulde Olaf het geheim van het creëren door te kijken door de ogen van je doelgroep. Met een handvol verhalen uit zijn tijd bij de Efteling illustreerde hij op magische wijze hoe hij deze benadering met succes heeft toegepast, waarbij klantgerichtheid omgezet wordt in klantvriendelijkheid.

Netwerkborrel
Na de lezing kregen de ruim 60 aanwezigen de gelegenheid om te netwerken terwijl ze genoten van heerlijke lekkernijen en drankjes. Bovendien hadden de aanwezigen de kans om de 200 verschillende soorten Phalaenopsis te bewonderen van Sion Young Plants, waaronder de Top Models, New Arrivals, Testrassen en Breeders in the spotlight. Ook bracht het vernieuwde Sion Trend Lab de bezoekers een bron van inspiratie en nieuwe ideeën.

Sion Young Plants, behoort tot de internationale top van veredelaars en vermeerderaars van Phalaenopsis en zorgt voor een uitgebreid assortiment en marketing- en verkoopkennis. Klantvriendelijkheid staat bij Sion Young Plants hoog in het vaandel.

 

Bron:

Deel artikel